categorie | Contributie |
---|---|
Senioren | € 255,00 |
JO17 t/m O23 | € 235,00 |
JO8 t/m J016 | € 210,00 |
Mini's | € 200,00 |
35+ en 30+ | € 118,00 |
Walking football | € 118,00 |
Betrokken leden
Een vereniging zonder betrokken leden is geen vereniging: we hebben elkaar echt hard nodig!
Iedereen in de basis!
Het spel speelt zich niet alleen af binnen het veld, maar ook buiten het veld moet het team op orde zijn om goed te kunnen functioneren. Kaderfuncties zijn nodig om de voetballers plezier te geven in de competitie en op het trainingsveld. Zonder een wedstrijdsecretariaat en scheidsrechters is het spelen van voetbal niet eens mogelijk. Stelt u het zich eens voor als wij geen sportkantine zouden hebben? Wie maakt de kleedkamers iedere week schoon? Vindt uw zoon of dochter een toernooi leuk? Wie verzorgt de kledingtas en zorgt voor de ballen? Niets binnen deze vereniging gaat vanzelf. Alle betrokken leden vormen hiermee een belangrijke schakel om het voetbal mogelijk en betaalbaar te houden voor iedereen.
Een betrokken lid zijn is ook gewoon leuk! Het zorgt voor vriendschappen, het geeft sociale cohesie en het is waardevol om samen iets te bereiken. Lees meer…
Sinds het seizoen 2015-2016 verzorgt ClubCollect de facturering, inning, herinnering en verwerking van de contributie voor Arnhemse Boys Schuytgraaf.
Voordelen voor het lid
Voordelen voor de Club
In één oogopslag kunnen we zien hoeveel is gefactureerd, betaald en openstaat. Op deze manier heeft de club een realtime inzicht in de status van de betalingen van contributienota’s, sponsorgelden, toernooigelden en administratieve boetes.
Leden betalen veilig via iDEAL of blijven gebruikmaken van de automatische incasso. Bij een stornering wordt automatisch een nieuwe betaalmogelijk via de e-mail, sms en indien nodig per brief naar het clublid verzonden en met IDEAL is afletteren niet meer nodig.
Door snel en eenvoudig te factureren is er een hoger percentage geslaagde inningen, een betere cashflow en een einde aan lastige inningstrajecten.
ClubCollect verzorgt momenteel al voor meer dan 200 verenigingen de contributie inning. Voor meer informatie en ervaringen van reeds aangesloten clubs, zie www.clubcollect.com
Het lidmaatschap wordt aangegaan voor 1 seizoen en wordt telkens met 1 seizoen verlengd, opzeggingen moeten binnen zijn voor 30 mei.
Betalingen
Wanneer op 1 oktober nog niet (geheel of een termijn) betaald is dan wordt het lid dat niet aan zijn/haar verplichtingen heeft voldaan uitgesloten voor alle voetbalactiviteiten, dus niet meer speelgerechtigd en niet meer actief lid (lid krijgt aanmaning met boete van € 10,00).
Wanneer op 1 november nog niet betaald is betekent dit automatisch het einde van het lidmaatschap. De betalingsverplichting blijft wel bestaan.
Wil men op enig moment weer actief lid worden dan zal eerst de achterstallige contributie inclusief de administratieve verhogingen moeten worden betaald.
Hier vindt u informatie over hoe u kunt betalen via onze partner ClubCollect.
Wanneer u lid bent van onze vereniging en contributie moet betalen dan staat u bij ons geregistreerd in Sportlink.
Sportlink is een administratief programma waarin alle leden van de KNVB zijn opgenomen. Van ieder lid staan hier de gegevens in vermeld als naam, adres, woonplaats, telefoonnummers, e-mail adressen en Iban-nummer etc.
Het is van belang dat alle gegevens correct zijn vermeld, als lid dient u alle wijzigingen dan ook door te geven aan de ledenadministratie, zodat de ledenadministratie de juiste gegevens bevat. U bent als lid zelf verantwoordelijk voor de juiste aanlevering!
Voor de inning van de contributie gaan wij uit van deze gegevens en die worden ook doorgegeven aan ClubCollect voor het op een juiste wijze factureren van de contributie en bijdrage kledingfonds. Ook eventuele boetes, (gele en rode kaarten) worden via ClubCollect geïnd.
Als alles goed vermeld staat dan krijgt u in juli een mail en/of sms met een inlogcode en een link naar ClubCollect. Het beginscherm ziet er uit zoals u in de afbeelding hieronder kunt zien:
Wanneer u correct heeft ingelogd dan ziet u uw eigen gegevens of die van uw kinderen en kunt u controleren of de alle gegevens correct zijn vermeld.
Zo ja dan hoeft u niets te wijzigen maar kan er wel gevraagd worden om het e-mail adres en het telefoonnummer te verifiëren. Dit hoeft maar 1 x gedaan te worden, alleen bij een wijziging dient het opnieuw te gebeuren.
In dit zelfde scherm ziet u wat het bedrag is dat betaald dient te worden en waaruit dat bedrag bestaat. Onder het bedrag kunt u kiezen hoe u wilt betalen en of u in termijnen wilt betalen. De keus om in termijnen te betalen is alleen mogelijk wanneer u de eerste keer een factuur wordt toegezonden. Er is een mogelijkheid om de factuur in 4 termijnen te betalen. Is de eerste termijn echter verstreken dan moet het bedrag in 3 termijnen betaald worden, enz.
Wanneer u gespreid wilt betalen is dat alleen mogelijk in combinatie met een machtiging voor een automatische betaling. Hiervoor worden € 2,00 extra kosten in rekening gebracht per termijn. Ook wanneer de afschrijvingen van de afgesproken termijnbetalingen niet plaats kunnen door bijv. onvoldoende saldo dan worden daar kosten voor in rekening gebracht. Houdt u hier mee rekening en zorg voor voldoende saldo. En ook hier geldt dat het dus van belang is om ons de juiste gegevens te geven.
U kunt ook een pdf van uw factuur downloaden op deze pagina.
U kunt verder kiezen om in 1x te betalen via IDEAL betaling. Op de afbeelding hieronder ziet u waar u die keuze kunt maken.